obec
Podlesí

Obecní úřad

Zde naleznete informace z našeho obecního úřadu.

Úřední deska

Zde vyvěšujeme úřední dokumenty, bývají to odkazy na soubory ve formátu pdf.

Popis Vyvěšeno: Sejmuto:
Zahájení zjišťovacího řízení ke koncepci „Aktualizace Koncepce ochrany přírody Pardubického kraje" dle zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů 19.4.2012  
Závěrečný účet obce za rok 2011 19.4.2012  
Usnesení schůze zastupitelstva č. 3 z 9.3.2012 19.3.2012  
Příloha k vyhlášce o sběru a svozu odpadu - výpočet poplatku pro rok 2012 19.3.2012  
Schválený rozpočet pro rok 2012 - příjmy 19.3.2012  
Schválený rozpočet pro rok 2012 - výdaje 19.3.2012  
Schválený rozpočet pro rok 2012 - příjmy 19.3.2012  
Veřejná vyhláška - řízení o změně územního plánu 24.2.2012  
Návrh rozpočtu pro rok 2012 24.2.2012  

Členové zastupitelstva

Jméno Funkce
Vladimír Hruša starosta obce
Ing. Věra Hájková místostarostka obce
Václav Matějka předseda kontrolního výboru
Jaroslav Hašek předseda finančního výboru
Ivana Charousová předsedkyně kulturní výboru
Tomáš Vašina předseda sportovního výboru
Monika Hašková člen zastupitelstva

Obecní úřad a další zaměstnanci

Jméno Funkce
Blanka Matějková účetní obce
Marie Voženílková kronikářka obce
Václav Matějka předseda kontrolního výboru
Ludmila Matějková provádí vidimaci a legalizaci listin
Lubomír Plocek knihovník

Další informace (podle zákona 106/1999 Sb.)

Obec Podlesí nezřizuje příspěvkové organizace a není plátcem DPH.

Pravidla a postup pro získání informací - svobodný přístup k informacím.

Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím - formulář pro vyplnění

Registr oznámení (podle zákona 159/2006 Sb.)

Obec Podlesí vede registr oznámení v místě Obecního úřadu. Podle zákona podává majetkové přiznání starosta a místostarosta. Jejich kopie si lze vyžádat osobně nebo prostřednistvím elektronické podatelny (e-mail s ověřeným podpisem)

Výroční zpráva dle zákona č. 106/1999 Sb.